Toimitusehdot

Yleistä

GlamBar (3142922-1) myy tuotteita ammattilaiskäyttöön yrityksille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 4.1.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimitustapa- ja kulut

Lähetämme tilauksesi Matkahuollolla. Voit seurata tilaustasi seurantatunnuksella. Tilaus toimitetaan lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen. Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin.  Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Voit kirjoittaa lisätietoihin toivomasi noutopisteen, jolloin ohjaamme lähetyksen mahdollisuuksien mukaan toivomaasi toimipisteeseen. Huomioithan, että kuljetusyritys voi viedä paketin toisaalle, jos valitsemasi noutopiste on täynnä.

Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tilauksen toimituskulut sisältävät tilauksen toimituksen sekä pakkaus- ja postitusmateriaalit.

Toimitusaika ja tilauksen käsittelyaika

Saapuneet tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 arkipäivän sisällä. Pakettien toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää. Huomioithan, että tilaukset eivät kulje viikonloppuisin. Yritys ei ole vastuussa kolmansien osapuolien toimitusajoista.

Tilaaminen ja sopimus

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. 

Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Valitessasi maksutavaksi tilisiirron, tilaus lähetetään samana tai seuraavana päivänä kun tuotteesta maksamasi summa näkyy yrityksen tilillä.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten tarkistathan sähköpostiosoitteesi oikeinkirjoituksen kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse mahdollisimman pian.

Tuotteita koskevat peruutus- ja palautusehdot

Tilauksen voi peruuttaa, jos tilatun tavaran toimitusta ei ole vielä aloitettu eikä tilausta ole meidän puoleltamme lähetetty. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme.

Peruutuksista ja palautuksista tulee aina sopia ottamalla yhteyttä sähköpostiimme ennen paketin palauttamista.

Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia, alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttaessasi paketin sinun on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset itse. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palautamme vastaavasti tilauksesta kaikki asiakkaalta saadut suoritukset viivytyksettä 30 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta, ostoksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla. Alkuperäistä postitusmaksua ei palauteta. Ostoksen summa palautetaan kun tuote on palannut meille ja olemme tarkistaneet tuotteen kunnon. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Emme voi hyväksyä avattujen tai käytettyjen tuotteiden palautuksia.

Palautusosoitteemme:

Pihlajatie 12-14 LH3,
00270 Helsinki 
Liiketila GlamBar, Katutasossa

Koulutuksia koskevat peruutusehdot

Ostaessasi koulutuksen, saat koulutuksia koskevat peruutusehdot sähköpostiisi maksun yhteydessä. Luethan ne huolellisesti läpi. Koulutuksia koskevat peruutusehdot löydät myös täältä. Verkkokoulutuksilla ei ole palautus- eikä peruutusoikeutta.

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä välittömästi sähköpostitse asiakaspalveluumme. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Vastuunrajoitus

GlamBar ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Noutamatta jätetty tilaus

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä tilauksesta veloitamme asiakkaalta toimitus- ja käsittelykuluja 20,00€. Noutamatta jätetty tilaus maksaa yritykselle, ja aiheuttaa yrittäjälle lisätöitä sekä kustannuksia. Maksu kattaa todelliset lähetys, käsittely- sekä pakkauskulut.