Peruutus- ja varausehdot

Peruutukset, muutokset sekä ajan siirrot tulee tehdä viimeistään 48h ennen varattua aikaa tekstiviestitse tai sähköpostitse suoraan omalle tekijällesi (Peppi 0440180501 / Trang +358442356196). Alle 48h peruutuksissa veloitamme 75% varatun ajan hinnasta. Kuittaamme aina peruutuksen onnistuneen.

Täysin peruuttamatta jätetyistä ajoista (no-show) laskutamme palvelun täyden hinnan. Siirrämme maksamattomat laskut perintätoimistolle.

Olethan pikimmiten yhteydessä mikäli olet sairastunut. Sairastapauksissa ajan voi siirtää kerran veloituksetta alle 48h sisällä, mutta korvaavaa aikaa ei voi siirtää tai perua veloituksetta, vaan tällöin yrityksellä on oikeus laskuttaa 75% alkuperäisen ajan hinnasta. Vaihtoehtoisesti voit halutessasi esittää sairastodistuksen, jolloin peruutuksesta ei veloiteta.

Ethän saavu ajallesi kipeänä, vaan siirräthän aikasi mikäli olet sairastunut. Asiakkaan saapuessa selvästi kipeänä vastaanotolle on yrityksellä oikeus perua aika ja laskuttaa varatun palvelun täysi hinta paikan päällä. Puolikuntoisena vastaanotolle saapuminen saattaa pahimmillaan johtaa siihen, että palveluntarjoaja joutuu sairastuessaan perumaan useamman päivän tai jopa viikon työt tai mahdollisesti levittää flunssapöpöä eteenpäin. Kiitos, kun ymmärrät!

Huomioithan myös että myöhästyessäsi yli 15 minuuttia saatamme joutua perumaan aikasi, jolloin yrityksellä on oikeus laskuttaa varatun palvelun täysi hinta. Yritys ei ole velvollinen korvaamaan toteutumatta jäänyttä tai puutteellista palvelua, joka johtuu asiakkaan myöhästymisestä. Pääsääntöisesti varattua aikaa ei ole mahdollista pidentää asiakkaan myöhästyessä. 

Pyrithän saapumaan ajallesi täsmällisesti sekä yksin. Tarjoathan myös ajanvarauksesi yhteydessä kaikki pyydetyt varaustiedot (koko nimi, puhelinnumero, sähköposti sekä kotiosoite). Emme voi tarjota aikaa puutteellisilla varaustiedoilla.

Varaamalla ajan hyväksyt yllä mainitut peruutusehdot.

Takuuehdot

RIPSIENPIDENNYKSET

  • Takuu uusille ripsille ja meillä tehdyille huolloille on 5 päivää laittopäivästä alkaen. Emme valitettavasti voi tarjota takuuhuoltoa muualla tehtyjen ripsien ensimmäiselle huollolle.
  • Takuuasioissa olethan meihin yhteydessä välittömästi, jotta tilanne saadaan korjattua mahdollisimman nopeasti. Liitäthän viestiisi kuvat kummastakin silmästä. Takuu koskee tilanteita, joissa ripsiä irtoaa huomattava määrä (esimerkiksi noin 50%) ilman omaa ripseä ensimmäisen 5 päivän sisällä.
  • Takuuhuoltoon varataan aikaa maksimissaan 75min, ja takuuhuolto tulee tehdä seitsemän päivän sisällä laitosta / huollosta, tekijän seuraavalla mahdollisella vapaalla ajalla. 
  • Takuuasioissa on tärkeä saada tilanne korjattua mahdollisimman nopeasti, ja tästä syystä mikäli takuuhuollon ajankohta venyy yli yllä mainitseman seitsemän päivän, emme valitettavasti voi tarjota takuuhuoltoa täysin veloituksetta. 
  • Takuuhuollon piiriin ei kuulu mekaaninen rasitus eli ripsien nyppiminen, tekijästä johtumattomat syyt kuten raskaus tai imetys, silmien huomattava vetistäminen laiton aikana, jotkut lääkitykset / ravintolisät. ripsien kotihoidon laiminlyönti tai sopimaton puhdistustuote, ripsien tyylisuunta tai muotoilu, tai mikäli asiakas saapuu ripsihuoltoon puhdistamattomilla ripsillä, joissa on likaa / meikkiä / öljytuotteita.


Tekijällä on aina oikeus ensisijaisesti tarkistaa ja korjata työnsä. 

Huomioithan, että ripsiä kuuluu normaalisti irrota jopa 2-5 ripseä tai ripsiviuhkaa päivässä per silmä. Tällainen irtoilu on siis täysin normaalia eikä kuulu takuun piiriin, sillä ripset uusiutuvat täysin noin 8-12 aikana.


GLAMBROWS

GLAMBrows-kulmissa työllä on kolmen päivän (72h) takuuaika, jonka aikana voit olla yhteydessä mikäli kulmavärin pysyvyydessä on ongelmia. Huomioithan, että värin pysyvyyteen iholla vaikuttavat yksilölliset tekijät kuten ihotyyppi, kotihoito sekä elintavat. Tarvittaessa tekijä keskustelee kanssasi kulmien pysyvyydestä, mikäli toimenpiteen aikana huomataan ihotyypin olevan esim. todella pintakuiva tai todella huokoinen, jolla saattaa olla vaikutusta värin kestävyyteen iholla.

Maksimaalinen pysyvyys GLAMBrows-värille iholla on noin 7-10 päivää. Kasvojen iho uusiutuu muuta kehon ihoa nopeammin, eikä tätä valitettavasti voi estää. Myös kasvojen talirauhasten tuottamat öljyt vaikuttavat värin pysyvyyteen iholla. Itse kulmakarvoissa väri pysyy jopa 4-6 viikkoa. Hyvä nyrkkisääntö on, että mitä tummempi tai näyttävämpi väri sitä pidempään se iholla kestää ja toisin päin: luonnollisempi, hyvin vaalea lopputulos todennäköisesti myös haalenee iholta nopeammin. 

Kulmat saattavat näyttää tummemmilta ensimmäiset 24-48 tuntia varsinkin kulmien laminoinnin yhteydessä (iho- ja karvatyypistä riippuen, kaikilla näin ei tapahdu), ja ensimmäisen pesun yhteydessä väri tasaantuu. Tätä ei siis kannata säikähtää! Kulmat voit pestä jo seuraavan vuorokauden aikana.

GLAMBrows-takuu ei koske tilanteita:

  • Asiakkaalla on todella pintakuiva iho (todella pintakuiva iho voi olla este palvelulle, sillä väri tarttuu myös ihoon ja voi halkeilla pintakuivan ihon mukana ennenaikaisesti pois)
  • Asiakkaalla on todella rasvoittuva T-alue (todella rasvoittuva kulmien ja otsan iho vaikuttaa osaltaan värin pysyvyyteen eikä tätä voi valitettavasti sinänsä estää, sillä kasvoalueen rasvaisuus edistää värin haalistumista)
  • Tilanteita, joissa kulmia ei ole hoidettu kotihoito-ohjeiden mukaisesti

TUOTTEET & LAHJAKORTIT

HOITOLASSA MYYTÄVÄT TUOTTEET

Hoitolasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

LAHJAKORTIT

Lahjakortteja koskevat samat ylläolevat peruutusehdot, kuin muitakin varauksia. Lahjakortilla varattua aikaa voi siirtää kerran veloituksetta jolloin korvaavalla ajalla ei ole peruutusoikeutta, ja sen peruuntuessa lahjakortin arvo käytetään peruutusmaksun suorittamiseen. Lahjakortteja ei voi vaihtaa rahaksi, eikä lahjakortilla ole vaihto- tai palautusoikeutta. Lahjakortit ovat tarkoitettu palveluiden maksuun, eikä niitä käyttää kotihoitotuotteiden tai verkkokauppatuotteiden ostoon.